Promowanie firmy na targach branżowych i konferencjach – ważne wskazówki

12 października 2021 r.
Torby papierowe na konferencję

Biorąc udział w targach, eventach biznesowych bądź konferencjach, wielu przedsiębiorców zadaje sobie pytanie, co zrobić, aby jak najlepiej zareklamować swoją firmę i wyróżnić ją na tle konkurencji?

Każdy przedsiębiorca pragnie, aby wysiłki, jakie wkłada w promocję, przynosiły efekty i utkwiły w świadomości odbiorców. Dzisiaj omówimy kilka sposobów, które skutecznie przypomną klientom (także tym potencjalnym) o Twojej firmie.

Poznaj skuteczne sposoby reklamowania firmy i wybierz odpowiednie!

F jak funkcjonalność

Z pewnością pamiętasz metody promocji, które jeszcze przed dekadą cieszyły się popularnością. Bombardowanie na targach przypadkowych przechodniów i potencjalnych klientów, ulotkami i plakatami nie jest dobrym rozwiązaniem, bo podczas eventu ludzie otrzymują mnóstwo tego typu materiałów reklamowych, które często masowo lądują w koszu.

W dzisiejszych czasach ludzie przywiązują coraz więcej uwagi do użyteczności i funkcjonalności, dlatego też gadżety reklamowe, które będą stosowane na targach i innych eventach, powinny wykazywać się tymi cechami. Jakie zatem sposoby wybrać?

Reklamowe roll-upy

Plakaty na dużych, specjalnie przystosowanych stojakach, są doskonałą alternatywą dla mało racjonalnego rozdawania ulotek przechodniom. Jeżeli potencjalny klient rzeczywiście okaże zainteresowanie plakatem na stojaku, to z pewnością także zwróci uwagę na ofertę, którą prezentujesz. Na takim plakacie, możesz zamieścić dowolną treść promującą firmę, lub ciekawą grafikę, przykuwającą uwagę. Wszystko zależy od Twoich pomysłów.

Praktyczne notesy i teczki papierowe

Materiały reklamowe w formie katalogów lub broszurek informacyjnych możesz umieścić w teczce z logo firmy. W czasie eventu i rozmów z potencjalnymi klarnetami, warto, opowiadając o ofercie, wręczyć mu teczkę z materiałami i notesik, gdzie będzie mógł zapisywać pozyskane informacje. Kartki notesu powinny zostać opatrzone logo firmy, w ten sposób zostanie utrwalony jej wizerunek w oczach klienta, co z pewnością zwiększy szansę na podjęcie współpracy właśnie z Twoją firmą.

Papierowe torby

Papierowe torby reklamowe z logo firmy i podstawowymi informacjami o niej, są jedną z bardziej znanych metod na dyskretne promowanie wizerunku. Gustowna, dobrze dobrana torba papierowa z drobnym upominkiem z okazji odwiedzin stoiska, może okazać się świetnym magnesem na potencjalnych klientów. Można również zorganizować konkurs, a nagrody umieścić właśnie w takiej papierowej torbie z logo firmy.

Dlaczego akurat papierowe torby?

Papierowe torby są niezwykle lekkie, estetyczne i poręczne. Dają również doskonałą przestrzeń do reklamy, ponieważ możesz zamówić dowolny nadruk, niezależnie od tego czy chciałbyś, aby to było jakieś proste, chwytliwe hasło czy skrupulatnie zaprojektowana grafika w kolorach utożsamianych z firmą.
Jeśli design torby wpasuje się w gusta klientów, to może im posłużyć jako opakowanie do przechowywania drobiazgów, co utrwali jeszcze mocniej wizerunek firmy.

W zakresie promowania firmy można także wykorzystać luksusowe torby papierowe. Są to materiały wykonane z papieru o różnej strukturze i wykończeniu. Możesz zdecydować się na torby kolorowe, laminowane, jednolite, pokryte ochronną folią, która zabezpieczy przed zarysowaniami. Jeśli chodzi o wykończenie takiej torby, możesz skorzystać z wielu wysokiej jakości uszlachetnień, które proponuje producent torebek papierowych, m.in jest to:

  • zadrukowanie wnętrza,
  • zastosowanie tłoczenia,
  • hot-stamping (rodzaj wytłoczenia na gorąco, dający oryginalny efekt),
  • połysk na wybranych elementach grafiki,
  • wiele innych.

Dzięki szerokiej ofercie uszlachetnień, torba reklamowa zyska atrakcyjny i estetyczny wygląd.

Niezwykle ważne okazuje się również możliwość doboru odpowiedniego uchwytu zamykającego torbę. Uchwyt może stanowić nie tylko zamknięcie i zabezpieczenie wnętrza torby, ale również spełnić estetyczne potrzeby.

Możesz zdecydować się na następujące uchwyty:

  • sztancowany uchwyt z rzepem lub klapką zamykającą – rzep bądź wewnętrzna taśma umieszczona jest po stronie wewnętrznej klapki, co pozwoli na szybkie i sprawne otwieranie torby. Na uchwycie można umieścić ozdobny element, np w formie kokardki lub sznurka.
  • szczelinowe zamknięcie z tasiemką i możliwością zawiązania, np. w formie kokardy – obydwie strony torby, wyposażone są otwory, przez które przewleczona jest tasiemka. Po zawiązaniu, torba zamyka się, dając elegancki efekt.
  • Tasiemka przymocowana w górnej zakładce torby – prócz uchwytu torba posiada zamknięcie w formie tasiemki, a po związaniu jej w słupek lub kokardę, ulega zamknięciu.

papierowe torby z niebieską wstążką

Drobne, miłe gadżety

Świetny sposobem na promowanie firmy, są drobne gadżety, takie jak ołówki, długopisy, kubki, smycze, a także kalendarze kieszonkowe. Każdy z wymienionych przedmiotów jest doskonałym miejscem na umieszczenie reklamy swoich produktów bądź usług. Można umieścić tam logo firmy, informacje kontaktowe, które mogłyby przypomnieć klientom o Twojej marce, w czasie gdy będą korzystać z długopisów, ołówków bądź innych gadżetów.

Pokaż swoje realizacje

Na targach i eventach tego typu, wystawcy zapominają o przedstawieniu swoich realizacji. O osiągnięciach łatwo jest mówić, ale nic tak nie zwróci uwagę, jak realne przykłady realizacji, które zaprezentujesz na targach. Nie bój się pokazać tego, co robisz, bo może okazać się to strzałem w dziesiątkę. Weź ze sobą swoje prace, lub laptop, w którym pokażesz ważne dokonania i daj potencjalnym klientom “namacalną” szansę na pokazanie Twoich działań.

Podsumowanie

Promowanie firmy w sposób skuteczny, lecz dyskretny wymaga wielu skoordynowanych działań. Nikt z nas jednak nie przepada za nachalną reklamą. Dobrze zorganizowane i odpowiednio przygotowane stanowisko wystawiennicze na targach pomoże w podjęciu decyzji odnośnie współpracy.

torby duet
Dane Kontaktowe

P.P.H.U "Duet" Piotr Bęben

Adres:
ul. Przemysłowa 3B
38-457 Szczepańcowa

Darmowa Wycena